Hem > Allmänt, Relationer > Överraskande

Överraskande

Idag fick jag ett sms från ett nummer jag inte kände igen. Det visade sig tillhöra C och hennes jobbmobil.
Henne har jag varken sett eller hört av sen vi gick skilda vägar i maj 2011. Hon hörde förvisso av sig med ett mail två månader efter att vi hade brutit upp där hon skrev att hon saknade mig, men det valde jag att inte svara på för att inte bli insyltad igen.
Denna gång vet jag inte riktigt vad hon ville, tror hon var lite rastlös och ensam där hon befinner sig. Hon bor på annan ort under veckodagarna på grund av sitt jobb.

Hej.
Hoppas du mår bra. Var ute på mammas grav häromdagen och såg då att det var fint hos din pappa med. Antar du spärrat min mail och mobil eftersom du inte svarar. Ta hand om dig. Kram. C

Jag tror C är oftare förbi min pappas grav än jag själv. Kan inte ens minnas när det var senast. Körde dock förbi kyrkan i somras när jag var ute och körde hoj.

Det var lite märkligt att hon trodde jag hade blockerat hennes mail och nummer. Jag har varken fått sms/samtal eller mail från henne, vilket jag också svarade henne. Hon är ofarlig för mig och väcker inget obehag. Finns ingen anledning att blockera henne.  Så klart blev jag lite nyfiken vad hon skrivit men i grund och botten kvittar det.

Jag har genom att prata med vänner märkt att en del sms, både in- och utkommande, tycks ha försvunnit i cyber medan jag har varit i väg i Asien, men var mailen tog vägen har jag inte en susning om. Det blir nog svårt för mobilen när jag är på andra sidan jordklotet och ibland har mobilen avstängd några dagar och även hur täckningen ibland bara försvinner när jag kommer till avlägsna platser.

Skulle inte förvåna mig om hennes svartsjuka kille på nåt sätt har ett finger med i spelet, snarare känns det troligt för mail går inte upp i rök.

 

 

Kategorier:Allmänt, Relationer
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Lämna en kommentar